10 April 2007

Meseria de cioban

Incepand de azi am un resepct deosebit pentru ciobani. E foaaarte greu sa coordonezi niste oi. Serios vorbesc. Una se duce in stanga, una in dreapta pentru ca nu a vazut ca cealalta s-a dus in stanga si apoi pleaca si ea la randul ei spre prima. Intre timp prima a constatat ca trebuie sa o ia la dreapta si uite asa oile se dau cap in cap. Intre timp cele douua oi se dau cap in cap motiv pentru care ciobanul trebuie sa le acorde primul ajutor si sa le ghideze spre directia inainte.

Sa fii cioban nu e usor.

4 comments:

Karmina said...

Mah! Nu-ti pierde rabdarea! Turma asta trebuie coordonata minim de 3 ori anul asta in actiuni de transhumanta :)). E devreme sa te enervezi de acum. Las' ca vin eu cu un ciomag k lumea si mi tzi le strunesc de nu se vad. Care iti face probleme? Aia latzoasa cu ochi falsi asa sau aia cheala? Aia mica si burtoasa sau aia nemteasca? Nu conteaza! S-AU ARS TOATE! La lup cu ele!

Alexandru said...

=))

Gata ca le-am pus pe toate in tzarc si apoi vine carutza si le ia si le duce depaaaaaaaaaaaaarte, departe.

Karmina said...

Tzarc? Carutza? Esti modest, nu orice cioban isi duce fiecare dintre mioarele turmei la adapost de 4 stele. ;)

Anonymous said...

Aha, da, cum zici tu.

Anyway, oaia cu balana matasoasa, merinoasa si roscata ar vrea sa-si plimbe nobila-i blana la Londra (ca asa ai zis! deci ai zis! nu uit!).
Spre toamna cand blana i se va inchide la culoare, ar dori sa o alinte in valurile inspumate ale Egeei, Ionicei sau Mediteranei...daca intelegi aluzia fina la Grecia!

@karmina: care-i ,maaaah, aia latzoasa cu ochi falsi? Ahhh, ca era sa sar la tine dar mi-am amintit ca nu merg de data asta cu turma in acel staul din acea zona in care am mai fost ca o oaie cool ce sunt!