13 April 2007

La ce sunt eu bun?

Hai sa facem un experiment. Eu va zic la ce sunt bun si ce imi face placere si voi (aia 6 cititori ai blogului meu, nu ca mi-ar trebui mai multi) imi ziceti ce credeti ca mi s-ar potrivi.

Sunt bun si imi place + nu suport
  1. Vanzari. Cred cu tot sufletul ca pot sa vand orice, chiar si pietre fabricii producatoare de pietre. Toata treaba e sa cunosti produsul si prospectul.
  2. Calmat clienti isterici. Cum sa zic eu. Sunt cel mai bun sac de box. Ii ascult, ii intzeleg, bla bla bla. Ii calemez
  3. Scrisul. Imi place sa scriu. Din cand in cand fara program fix. Dar imi place. Stiu sa fac diferenta dintre un comunicat si o stire. Stiu ce e newsworthy si ce nu e.
  4. Imi place sa organizez evenimente - cam orice fel de evenimente. Cred ca imi place adrenalina de dinainte si oboseala de dupa plus atitudinea de genul "si... urmatorul cand il facem"
  5. Prezentarile. Imi place sa ma duc sa prezint
  6. Coordonez oameni. Nu prea am exersat asta decat la partea cu evenimentele, unde chiar imi iesea si la partea cu redactoru shef.
  7. Sun bun la organizare cu paperwork. Alergaturi, aministratii financiare, blianturi, stamplile, aberatii de genul asta.
  8. Imi place sa intalnesc oameni noi si sa le aflu povestile (dpdv biznis zic aici).
  9. Imi place sa ma costumez (a se citi imi place sa port costume, nu ma seaca cum se plang altii de cravata si camasa).

Nu imi place

  1. Sa am vreun sef care sa ma controleze. NU SUPORT. Dau eu feedback nu e nevoie sa dau raport. Urasc rapoartele
  2. Sa ma intrebe cineva de ce nu sunt la ora 9.00 la birou. Raspunsul meu este invariabil "pentru ca la ora 18.00 nu rup usa, iar cand am ceva de facut urgent stau si pana la 4.00 ca sa termin"
  3. Documentarea. Urasc sa stau sa caut. Ma plictisesc si ma enervez grav. Apelez la ajutoare, de genul: "Nick, se poate aia sa fie asa, ce ar insemna asta, exista vreun soft"
  4. Sedintele lungi in care nu stabilim nimic. Asta chiar ma SEACA. Da raaaau de tot.
  5. Sa fac strategii lungi. Cu cat mai scurte cu atat mai bine. Daca e lung e bull shit. Daca e scurt s-ar putea sa fie OK.

9 comments:

Anonymous said...

In primul rand - sigur ai mai mult de 6 cititori!:)

Now...
1) Eu nu cred ca poti sa vinzi chiar orice. Pt. a vinde orice nu este suficient sa cunosti produsul si prospectul, iti tb putere de convingere, vraja multa, multa...ceea ce tu nu cred ca ai.
Asta nu inseamna ca ai un deficit...doar ca nu poti vinde chiar orice.
2) Calmat clienti - da, aici de acord.
4) Si aici.
7) The same.

Ce job ti s-ar potrivi? Tot ce pot sa spun este ca mi se pare ideal sa-ti faci o afacere proprie.
Ce fel de afacere... aici tu esti cel mai in masura sa o identifici.

Anonymous said...

Alexandru, iti propun ceva!
Sunt in discutii cu Ferry Corsten, Above & Beyond si Madonna, vrem sa pregatim ceva mare in cateva luni. Nu pot sa spun prea multe aici, unele amanunte sunt...secrete, ma intelegi!
Am auzit eu bine ca vii in Amsterdam la sfarsitul lunii? Pe 30 aprilie o sa fiu la Leiden, as vrea sa ne intalnim sa discutam business. Esti in Olanda atunci, nu?

Alexandru said...

@ armin
Woooo. Madonna? R U sure?

Anonymous said...

Da, Alexandru, da, chiar ea!
Ti-am zis, nu pot sa spun f. multe pe blog!

Anonymous said...

Why on earth am i being involved in this conversation?
Armin, i thought i can trust you!!!

Anonymous said...

Alex, esti bun la orice! Don't worry...
Eu iti propun sa faci in felul urmator: sa gasesti o canapea mare si confortabila, sa te asezi pe ea si sa stai. Atat. Sa stai. U r the best la asa ceva.

Alexandru said...

@Madonna

Alteta,

Nu va suparati pe supusul Armin. El este mai slobod la gura, daaar e om bun la suflet.

Anonymous said...

MyLady,

Clementa! Am incercat sa nu dezvalui prea multe, stiti prea bine insa ca Alexandru este omul-cheie in desfasurarea PERFECTA a planului nostru. El se poate descurca in orice situatie neprevazuta. Credem, si sunt sigur ca ma sustineti, ca Alexandru POATE!

A.vB.

Anonymous said...

@ Armin

OK. O regina trebuie sa arate clementa supusilor ei, deci ... biine fie... voi trece cu vederea. Insa, de se va repeta... voi avea grija sa nu mai ajungem in aceasta situatie.

Si inca ceva. Formula de adresare corecta este My Queen nu My Lady, exista Lady Nelly Furtado si exista Queen Madonna. Ca sa stii! Respect.