10 April 2007

M-am saturat de

  • designeri incompetenti cu aere de genii talentate
  • programatori fitzosi care nu citesc specificatii si apoi se mira
  • gropi in asfalt si canale neacoperite in care imi fut eu masina
  • oameni nehotarati
  • chelneri/ospatari/barmani acri si nesimtzitzi
  • sedintze inutile
  • doctori/asistente care nu fac nimic pana nu le dai spaga
  • taxe si impozite
  • lucrari de reabilitare carosabil
  • aglomeratie in trafic
  • junk food
  • discutii cu notele de plata
  • blugi
  • tzarani/ghicsi in locuri in care ma simt eu bine
  • saracie

3 comments:

Anonymous said...

Yeah, I know!
But that's life!:(

Alexandru said...

UUUUU.

Bine ai revenit Armin. Ce mai faci? Mai rezisti dupa atatea bunatati pascale?

Altfel, cum iti mai merge?

Anonymous said...

@alexandru
Bine te-am regasit Alexandru, chiar ma intrebam cand vei mai posta ceva.
Imi merge excelent, multumesc de intrebare!
Bunatati Pascale...am auzit ca in Romania sunt o groaza, poate vin si eu anul viitor sa gust cate ceva;)