11 April 2007

Buget pentru un trai bun

nu MEGA ci doar un trai bun.
Sume in Euro / luna

Rate:
Casa - 600
Masina - 400
Diverse alte credite - 150
Asigurari/pensii - 150
Sanatate (doctor/dentist/altele) - 50

Casa:
Utilitati - 250
Mancare sanatoasa - 400
Diverse prostii - 50
Doamna care vine sa faca curat - 100

Going out:
Clubbing - 300
Restaurante - 300
Cafenele - 200
Fitness/Piscina/ alea-alea - 150
Trei vacante in afara .ro - 200 (2400/12)
Trei w-enduri la mare in .ro - 50 (600/12)
Trei w-enduri la munte in .ro - 60 (700/12)

Cumparaturi:
Tzoale si dude - 250
Benzina si service - 150
Diverse - 150

TOTAL 3960
Plus un minim 10% - 396 pentru neprevazute. Dar sa zicem ca esti persoana calculata ca ai un buget f bun si nu apar neprevazute deci bani pe care sa ii economisesti pe luna (ca sa nu zici ca n-ai si tu un ban pus deoparte sa iti cumperi o actiune ceva ca sa fii si tu bogat cand o sa ai copii care o sa vrea sa se duca in State sa studieze).

VENIT NECESAR = 4356E

Zic bine? Exagerez? Uit ceva? Bat campii? Asteptam parerile cititorilor pe adresa redactiei: Stada Sperantei, numarul 9.

10 comments:

Anonymous said...

Titlul ar trebui sa fie : 'Buget pentru un trai MAI bun'.
Fiindca 'pentru un trai bun' ar trebui sa inmultesti 4356 cu 2!

Anonymous said...

Ehe, cate calcule d-astea am facut eu lately, ma doare capul!
4356 de coco pe luna, zici...ca sa te depresezi putin fa o comparatie intre suma asta si salariul tau.
Nasol, I know!

Trei vacante in afara .ro - 200 (2400/12)
Hmmmm....depinde unde in afara .ro vrei sa mergi. 2400 mi se pare putin.

Unknown said...

cate weekenduri ai intr-o luna? :-/

Alexandru said...

@ mazilique
pai toate 4, nu?

Alexandru said...

@ maria

Nu e chiar asa. Daca vrei sa inmultzesti cu doi nu trebuie sa le pui pe toate in lista. Dar asa e, e buget pentru 1 persoana. B m-a invatzat rau, face ea toate calculele pentru bugetul nostru (cand e nevoie de asa ceva) si doar imi spune daca e nevoie de ca$ca.

Anonymous said...

Cum faci tu 3 weekenduri la mare cu 50 de euro? Ai o shusta?

Alexandru said...

@ mephisto

Sunt trei w-enduri la mare fiecare a 200E, in total 600E. Si pentru ca nu mergi in fiecare luna la mare am impartit suma de 600 la numarul de luni dintr-un an si asa am ajuns la suma de 50 pe luna.

Anonymous said...

Not anymore... no more fac eu planurile. Pana acum eu planuri, estimari, suma finala, tu ca$ca. De-acum tu planuri, estimari suma finala si daca tot ai ajuns aici, ce te mai costa sa scoti tot tu si ca$$$ca? :P

Anonymous said...

cred ca ai uitat intretinerea si facturile :D

Alexandru said...

@ simona
"Utilitati - 250" - la astea ma refeream