11 April 2007

Despre Kuala Lumpur

Ce mi-a placut:

  • oamenii extrem de prietenosi - nu aveai cum sa faci sa gasesti pe cineva care sa nu iti zambeasca. Cred ca zambeau din principiu fiecarui european
  • bucataria - poate nu va vine sa credeti dar am experimentat. In afara de faptul ca mancarurile lor mi s-au parut cam dulci in rest as putea spune chiar ca mi-au placut. Doar sa nu ma puneti sa va spun cum se cheama ca nu stiu. Cel mai mult mi-a placut una cu niste legume. Tea, tu mai stii cum se chema? Aia de la care ti-a fost tie rau.
  • gemenii Petronas - n-are rost sa comentez. O sa spun doar atat. O M G
  • preturile la shopping

Ce nu mi-a placut

  • viata de noapte cam obosita - c'mon get a life si veniti in .eu sa vedeti distractie
  • femeile - nu imi plac asiaticele chiar daca malaesiencele sunt mai altfel, tot nu imi plac
  • preturile la bautura - mi se pare cam scump cam 12 E 50ml de Absolut intr-un club cam ca Planter's asa.

3 comments:

Anonymous said...

Te rog spune-ne mai multe despre gemenii Petronas! :)

Anonymous said...

E, nu-ti plac asiaticele? Probabil nu ai intalnit tu femei deosebite acolo, de aceea zici ca nu-ti plac.
Data viitoare cand te mai duci, suna-ma, iti vand cateva ponturi!;)

Teadora said...

Nasi Lemak se numeste, cu orez si cocos...scarbos!
Plus mirosul de motorina din jet...bleah.