16 March 2007

Recensamantul lui Proust

Raspuns la tagul primit de la Locke.

1. PRINCIPALA MEA TRASATURA
Corectitudinea

2. CALITATEA PE CARE DORESC SA O INTALNESC LA UN BARBAT
Devotamentul cred. Nu sunt sigur. Nu caut o calitate anume.

3. CALITATEA PE CARE O PREFER LA O FEMEIE
Inteligenta

4. CE PRETUIESC MAI MULT LA PRIETENII MEI
Prietenia lor... daaaah. Ce altceva sa pretuiesc.

5. PRINCIPALUL MEU DEFECT
Nu pot sa spun NU.

6. INDELETNICIREA MEA PREFERATA
Clubbingul.....? Am o lista de preferate si toate sunt cele mai primele.

7. FERICIREA PE CARE O VISEZ
Sanatate, familie, prieteni, cariera, bani, case, excursii, viata sociala, viata culturala, amfitrion, masini, distractii. TOATE la pachet.

8. CARE AR FI PENTRU MINE CEA MAI MARE NENOROCIRE
Sa ma imbolnavesc de vreo boala incurabila si chinuitoare.

9. LOCUL UNDE AS VREA SA TRAIESC
Bucuresti, Dorobanti, Captitale Str. Paris (sau Bul. Aviatorilor... nu stiu inca)

10. CULOAREA MEA PREFERATA
Ori verde ori albastru (tot asa ... nu stiu inca... sunt cam nehotarat azi)

11.FLOAREA CARE-MI PLACE
Nu am o floare preferata....imi plac toate!

12.PASAREA MEA PREFERATA
Gainusha de alun ... NOOOOOT. Nu am asa ceva.

13.PROZATORII MEI PREFERATI
N-am asa ceva dar imi plac clasicii/romanticii. Nu suport expermimentalismul sau realismul sau alte curente de genul asta. Proza dupa parerea mea e ca teatrul. Proza tre sa curga frumos la citit sa nu te socheze prin descrieri (desi recunosc ca mi-a placut Garcia Marchez - dar asta numai pentru ca era aproape pervers) sau dialoguri. Teatrul tre sa fie cu decoruri si cu costume, nu o scena goala si actori in blugi pentru ca nu ma pot concentra la ce spun ei si cum joaca.

14.POETII MEI PREFERATI
Nu citesc poezie.

15.EROINELE MELE PREFERATE DIN LITERATURA
Ana Karenina.

16.EROII MEI PREFERATI DIN LITERATURA
Nu am asa ceva.

17.COMPOZITORII MEI PREFERATI
Habar nu am. Sunt varza la asta cu compozitorii.

18.PICTORII MEI PREFERATI
Impresionistii (boala - mostenire de familie:P)

19.EROII MEI PREFERATI DIN VIATA REALA
Liviu si Cristina

20.CE URASC CEL MAI MULT
Boala grea

21.CALITATEA PE CARE AS VREA S-O AM DIN NASTERE
O memorie mai buna la cifre si la numele oamenilor

22.CUM AS VREA SA MOR
Nu in chinuri, nu tanar, nu stupid, nu cu complicatii si nu in somn ca tre sa inteleg ceva din momentul ala.

23.GRESELILE CE-MI INSPIRA CEA MAI MARE INDULGENTA
Cele pe care le inteleg.

24.DEVIZA MEA
Am mai multe. Una e aia cu datul cu capul in zid
1 oara nu ai stiut
2 oara ai uitat - esti uituc
3 nu ai invatat nimic din faptul ca dai cu capul in perete nu in perna - deci esti prost
NU FII PROST!!!

2 comments:

Anonymous said...

Well done Alexandru!;)
24 - asta este deviza principala sa inteleg?

Alexandru said...

@ locke - nu cred, nu stiu... mai am si altele. am scris-o pe prima care mi-a venit in kp. poate asta spune despre ea ca este cea mai prima. nu stiu.