01 March 2007

Cum puii mei aflu ce numar port la chiloti?

Aseara am fost sa cumpar apa minerala si mancare pentru caine de la un hipermaket. Repede, repde (adverb care descrie perfect viata mea) ca nu am timp si mai am multe de facut. Mi-am amintit ca imi facusem plan sa imi iau niste chilotzi.

Am ajuns la raftul respectiv si am gasit vreo 3 modele care imi placeau. La ultima experienta de genul asta imi cumparasem 6 perechi pe care nu i-am putut purta pentru ca mi-erau exagerat de mari. Frumosi chiloti. Bunicul meu mi-a multzumit pentru neasteptatul cadou. Atunci mi-am luat nr52. Acum patzit fiind, am zis sa nu imi mai cumpar mai mult de trei perechi ca sa nu imi para rau ca imi iau tzeapa. Am luat masura 48. Imi sunt fff mici. Sunt convins ca daca data viitoare imi iau 50 tot n-o sa fie buni. Ca am incercat si masura asta.

Acum mi-am dat seama ca pur si simplu nu reusesc sa imi cumpar chiloti pe masura mea. Toti chilotii pe care mi-i cumpar (in afara de o pereche pe care am cumparat-o acum ceva vreme, la recomandarea vanzatoarei "Va trebuie masura asta...") imi sunt fie mari fie mici. Singurii chiloti care imi sunt potriviti sunt cei pe care mi-i cumpara fie B fie mama.

Nu pot sa intzeleg. Cum puii mei stiu ele ce masura imi trebuie si eu nu sunt capabil sa aleg corect. Am aceasta problema la orice articol de vestimentatie, dar la restul pot sa probez si daca nu e bun, luam alta masura. La chiloti nu merge:(. Exista vreo shusta speciala? Stiu ca la ciorapi poti sa infasori talpa sosetei pe pumnul strans, daca se potriveste perfect, sosetele iti vin. Pe verificate. De ce nu poate sa fie si la chiloti asa ceva?

Care e faza? Cum puii mei ii alegi? Voi cum faceti? Lamuriti-ma si pe mine?

7 comments:

Karmina said...

Porti M sau L. Daca nu sunt pe litere si sunt pe cifre (ceea ce de obicei sunt in ambele variante) te uiti cu okiul din dotare. Ii iei de elasticul de peste burta si ii intinzi. Mult. Ii intinzi si acolo unde ar fi piciorul si pe interiorul si pe exteriorul piciorului. Ce complicat suna! Deci ii intinzi frate si gata. Daca in pozitia "intins" arata ca un cort nu-i iei! Iti vor fi mari! Daca arata cam mari si cand ii lasi din mana isi recapata forma initiala chances are sa-ti fie buni...

Dragos Novac said...

io, de egzemplu, nu mi-am luat in viata mea chilotzi de la hyer/super/ultra market.

ci doar de la magazine unde niste fete (de obicei) stiu sa iti spuna solutia la orice problema ai in materie de chilotzi. :) sau de pe net, da' nu se pune, banuiesc :D

Anonymous said...

Daca tot suntem la capitolul chilotzi, raman in tema si iti spun ca este cel mai pishator si kktor post pe care l-am citit in ultima vreme!:)))))))))))))))))))))

Si eu am probleme cu asa ceva, marimile variaza de la un chilot la altul. Daca iau chilotzi d-aia chinezesti trebuie sa iau XXXXXXXXL(pen'ca cururile chinezoaicelor sunt mici), daca imi iau de la Jolidoane/Triumfe/Firma X, imi iau S sau M.
Zii merci ca esti baiat si ai probleme numai la chiloti! De doua luni ma chinui sa-mi cumpar un sutien bun, nimic nu gasesc!
Jolidonul s-a prostit rau de tot, ID Sarrieri este mult prea scump. Triumph ma oftica, Etam nu cumpar din Romania.
Eu ce sutien imi iau??? Si ce marime port? 34, 36, 80, cupa B, care rotunjimea mea de cupa?!

@karmina: o sa iau si eu aminte la sfaturi, eu niciodata nu am ales chilotzi asa.
M-am uitat la ei, am vazut ca arata misto, i-am luat.
Sau, cand cumpar chilotzi, ciorapi, sutien etc. cel mai des intreb vanzatoarea:
"Modelul ala...marimea mea, nush care e aia, aveti?"

Teadora said...

Pfoaaaa, in viata mea nu m-am uitat la marimi (cand imi cumpar eu lenjerie zic)
Cred ca stau bine la capitolul intuitie :)

Anonymous said...

De cand am venit in Romania, am invatat romana. Ah, public minunat am avut!
Dar sa revenim la subiect!
Eu nu port chiloti, port boxeri. Sunt mai comozi, iti dau o libertate mai mare. Boxerii pot fi alesi mai usor decat chilotii normali.
Good luck!

Anonymous said...

Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

Anonymous said...

http://www.cbstore.eu/tabel-marimi

iei un metru si masori pe pielea goala, si eu am avut aceeasi problema ca si tine pana acum vreo 2 ani si cam la 2 luni repet masuratorile in caz s-au marit/micsorat /mentinut marimile