20 March 2007

Ce am mai facut in ultima vreme

Ma tot chinui sa scriu un post de ceva vreme. De obicei ma loveste inspiratia in masina, prin cluburi, la o cafea, adica fix acolo unde pot sa scriu...noooot.

Frustrat fiind ca nu apuc sa scriu un post am zis: astazi 100% scriu ceva. Despre ce? Paaaai sa scriu despre aia, despre aia. In concluzie n-am idee despre ce scriu. O sa fiu un artist. O sa scriu asa... de dragul de a scrie si vad eu despre ce iese la sfarsit.

La capitolul distractie stau bine. O tin intr-o veselie. Slava Domnului. Asta mi-ar mai lispi.

Am trecut de faza cu demisia. Mi se pare ca a trecut o vesnicie de atunci desi nu sunt decat vreo 12 zile.

Am tras concluzia ca trebuie sa fiu mai putin rigid si mai putin mistret neprietenos. Mistretii neprietenosi nu cunosc niciodata oameni noi. Oamenii noi sunt funny. Vazui acu in w-end. Daca eram mistret mi-ar fi parut rau.

Am fost la mare in wend. Nu mi-a venit sa cred cat de frumoasa e Constanta fara forfota de turisti care se plimba dintr-un colt in altul.

Am ramas fara talon la masina.. Sucks... Cine dreaq sa stie ca indiferent de cat de noua e masina tre' s-o duci la inspectie odata la 2 ani.:P

Mi-am marit overdraftul. OMG. Parca sunt batut in cap.

Am avut niste zile de cosmar cu un client. Mi-am luat la m..e de nu am mai putut respira.

Vestea buna e ca Z si-a revenit de maxim efect. E in proprtie de 90% pe picioarele ei. Se duce si isi face singura cumparaturile, isi gateste, ma cheama la mese etc. Aproape aceeasi Z.

Gata stiu.. postul asta a fost despre ce mi s-a mai intamplat in ultima vreme. Una peste alta e bine. Se poate mult mai rau, iar situatia oricum nu e rea. Hai ... ca sunt optimist. Da-i bataie si mergi mai departe ca mai ai ceva de mers si daca obosesti de acum... nasol moment.

1 comment:

Anonymous said...

"Mi-am marit overdraftul. OMG. Parca sunt batut in cap."

Hmmm...cam da!
Chestia aia sucks a lot!