16 March 2007

De plictiseala

  • as citi un blog da' mi-e lene
  • m-as injura cu m pe mess da' mi-e lene
  • as manca ceva ca mi-e foame dar mi-e lene sa ma duc sa cumpar ceva
  • m-as pana la bancomat sa ii dau banii lui B / Nick da' mi-e lene
  • l-as suna pe sef-miu sa il intreb cand vine @ office sa facem sedinta da' mi-e lene
  • as face ceva pentru bunastarea mea financiara (asa imi propusesem azi dimineatza in dush) da' mi-e lene
  • m-as duce acasa da' mi-e lene
  • as mai vorbi cu cineva cu care n-am mai vorbit de ceva vreme da' mi-e lene
  • m-as duce pe la Z sa vad ce face da' mi-e lene
  • m-as duce cu M la o cafea la Cosmopolitan da' mi-e lene
  • as convoca o cafea aici la Turabo langa noi da' , supriza, mi-e lene
  • in general mi-e o lene de ma doare

Cred ca ma duc eu acasa sa bag un somn si apoi poate clubberim ceva subtzirel asa de vara.

2 comments:

Anonymous said...

Am prima serie din Sex and the City si prima parte din a doua. Urmeaza sa le iau pe toate.
E pe DVD si trebuie sa-l copiez la Pisica Blonda acasa.
Vrei sa te uiti sau ti-e lene?:))

Anonymous said...

m-as culca dar mi-e lene! asa ca iti citesc din blog. ce zici daca faci si tu la fel : dianabobar.blogspot.com