22 March 2007

ITfuckin'P

Dap. Deci de aproape 2 saptamani mi-au luat talonul pentru ca nu mi-am facut ITP-ul. Am tot amanat-o pe asta cu ITP-ul de atunci si iata ca au mai ramas doua zile pentru a rezolva.

Teoretic e timp. Practic nu. Azi nu pot sa plec de la birou pentru ca trebuie sa rezolv o duda. Maine nici sa fiu Superman nu o sa pot face toate cele necesare si sa vedeti voi cum raman eu fara masina de saptamana viitoare.

Sa imi bag eu. Uneori am un talent incredibil la a lasa lucrurile pe ultimul sfert de ora care claaar nu imi ajunge. Foarte bine. Asa merit. Unde nu e cap vai de picioarele care ajung sa mearga cu RATB-ul.

7 comments:

Karmina said...

Pai hai!
Mobilizareaaaaaaa!
Unul la ITP, unul la serviciu, la dude, unul la bancomat, we know the drill. ;)

Anonymous said...

Superman nu vei fi niciodata, incearca Spiderman!

Anonymous said...

Dear Alexandru,
Inteleg perfect faza cu timpul!
Eu sunt free acum, suna-ma, te pot ajuta cu ITP-ul!

Alexandru said...

@ Armin

Am doua telefoane in agenda in dreptul numelui tau. Pe care dintre ele?

Alexandru said...

MUUUUUUUUUULTUMESC!!!!!!!!!!!

S-a dus B. la ITP cu masina. Ma gandesc ca se descurca ea, se baga in fatza, alea, alea. O stiu eu.

Anonymous said...

Sorry I let you down Baby W... :(
I-am facut aluia cu ITP-ul din gene, dar se pare ca nu a fost suficient. Mi-a fost jena de A., ca altfel pentru ITP, aceasta cauza nobila, il si luam pe ala de la service in camera din spate sa rezolvam mai repede...

Anonymous said...

Alexandru, oricare din ele!