13 January 2007

Imi place Bucurestiul

Orice oras are alt farmec noaptea. Bucurestiul are si el farmecul lui. Pur si simplu orasul asta imi place foarte mult. Am mai vazut si alte orase si mai mari si mai mici, si mai civilizate si mai necivilizate, si mai murdare si mai curate. Dar nu stiu, seara daca ma plimb prin Bucuresti parca imi place cel mai mult.

Imi place sa ma plimb singur in masina seara prin oras indiferent daca sunt super happy sau sunt maxim de deprimat. Orasul asta ma intelege stie ce sa imi spuna si cum sa spuna si culmea e ca eu il inteleg. Desigur vorbesc de zona din centru. Seara nu sa vad gunoaiele, nu sunt oamenii suparati si mohorati. Vara e mai misto ca sunt oameni pe strada (oricum la noi chiar sunt oameni pe strada fata de alte locuri) si sunt colorat imbracati. Iarna nu stiu ce se intampla de toata lumea se imbraca in gri, negru si maro (stiu ce se intampa, am o teorie, dar mi-e lene sa o comentez).

Vara imi place sa stau la universitate pe scari la metrou (iesirea din spre TNB) si sa ma uit la oameni. Doar atat. Ma uit cum trece lumea. Imi place maxim.

Imi mai place sa ma pimb prin Dorobanti, pe la Capitale, pe Kiseleef, pe Aviatorilor, pe la Cismigiu, prin Domenii, pe calea Victoriei, pe Magheru, pe Dacia, pe Calea Mosilor, pe Stirbei Voda.

Dap. Imi place acasa la mine.

6 comments:

Anonymous said...

fain:)
si eu ma gandeam sa fac un post in sensul asta...cu bucurestiul, ce-mi place, strazi, stuff:)

hmmm...seara as prefera sa ma plimb prin alt oras...pe care nu l-am vazut inca dar cred ca mi-ar placea f. f. mult...new york:)
mi se pare extraordinar pentru night walks!

Anonymous said...

Eu am fost la New York! Hihi! Dar parca Bucurestiul e mai..aproape de sufletele noastre, mai receptiv, mai al nostru! Iar Kogalniceanu noaptea rulzz! From my point of view..

Anonymous said...

Ce bine e sa vezi ca nu esti singurul cu placerea de a sta pe scari la universitate si a observa lumea! Salut clubbere!

Alexandru said...

Salut Mephisto,

Corect. E bine:P

Alexandru said...

@ maria

Biiine mah ca te dai tu mare. lasa ca stim noi cum ai ajuns la NY si ce ai facut acolo... si mai ales cum te-ai intors :P.

Ia uite mah... vine ea si da din astea.

Draga, te invat eu cum se face. Totul se rezuma la finetze. Nu zici: "am fost eu la NY", introduci totul intr-un context din care sa se inteleaga f clar.

De exemplu:

Bai, deci nu imi gasesc nimic aici de cumparat. Pur si simplu in magazinele de la noi nu gasesti nimic acceptabil. Noroc cu Stephano de langa Catedrala Sfantul Stefan de la Viena. Ala e magazinul meu preferat. Sa te duci pe acolo, ti-l recomand. E super.

Anonymous said...

am intrat eu din nou aici sa-ti zic ca mi-a placut mult postul asta:)