18 January 2007

Speak up America

... or you'll get a bad haircut. Valabil si pentru relatii.

B si cu mine ne cunoastem de... zi tu B, de cati? Parca de 8. Oricum din primul an de facultate. (A doua si a mea si a ei). Impreuna suntem de vreo 4 ani - 4 ani si ceva spre 5. Ceva de genul asta. (sigur mi-o fur pentru ca nu mai stiu exact... dear, mie mi se pare cool).

In acesti ani am fost certati o saptamana intr-o primavara si anul asta ne-am despartit in primavara de Valentine's Day (tare nu:D) si ne-am impacat for a 2nd chance in toamna.

Ieri am iesit la o cafea in timpul pauzei de masa prelungita cu M, partenera mea de cafele din timpul saptamanii. Dupa ce am tocat pe toata lumea de la birou (indicator de "coolness", daca esti cool, te barfeste lumea, daca esti distrus, nici macar nu te barfeste lumea), planuri, cumparaturi, masini, si ale dude zice... "Si ... ia zi cum merg lucrurile cu B?">>> "Pai cum sa mearga, asa si pe dincolo si pe acolo si pe dincolo, etc, etc."

Constatarea ei a fost ca am mai multa "personalitate" si ca mi-o exprim mai hotarat. Expresia folosita in original nu se cade a fi folosita in acest context deosebit dar o stiti cu totii, e cea care face referire la o parte a anatomiei masculine. Am stat si am rumegat-o, am digerat-o si am constatat azi in masina in drum spre birou ca asa era.

Eram cu B in masina, veneam la birou (am dormit la ea) si am inceput sa ne certam pe o tema administrativa referitoare la mobila din casa ei. Pe la Regina Maria mi-a sarit mustarul si am inceput sa tip. M-am oprit pe la Sfantul Gheorge. Eu care in general sunt o pesoana foarte calma si calculata. In cazul cel mai rau discut in contradictoriu (Mai putzin cu Tea cu care uneori ma cert cu trantit de usi si tzipat la pana raman fara oxigen in plamani). Si cel mai mult, niciodata nu ma cert cu B. Asta pentru ca uneori are un dar de a apasa fix pe butoanele care fac cazanul meu sa se inunde cu aburi, la maxim pana la punctul de a exploda. Si ca sa nu explodez si sa vorbeasca gura fara kp, de obicei tac. Dar cazanul ramane totusi sub presiune, pana cand ma calmez. Eh.. ce sa vezi? Am ripostat. Ma seci si ma enervezi. Nu iti convine, fa cum te taie pe tine capul si lasa-ma daca nu iti convine. Asta nu insemna ca nu te mai iubesc sau vreau sa te parasesc, ci doar in acest subiect ma enervezi. Ce m-a surpins cel mai mult (in afara de faptul ca am fost capabil sa fac asta) a fost ca B a tacut si ca am tzipat mai tare ca ea. N-a murit nimeni. Ba mai mult, uneori ajuta. Mai elibereaza din nervi si presiune. Un pic de cearta n-a stricat nimanui.

Bine nu va imaginati ca am tzipat ca pe scaunul de dentist daca iti face o obturatie de canal fara anestezie. Doar am ridicat tonul si am vorbit mai rastit. Scopul jocului nu e sa fim mitocani unii cu altii.

Acum pot sa spun de ce ma simt mai bine a doua oara vs. prima oara (de relatii vorbesc). Pentru ca spun nu si pentru ca imi sustin punctul de vedere. Daca nu iti sustii punctul de vedere si daca nu spui "nu, stop, ma calci pe bataturi" partenera/ul tau s-ar putea sa interpreteze ca iti place sa danseze fix langa tine. Prin urmare o sa stea fix langa tine si o sa te calce pe bataturi. Cand tot ceea ce iti doreai tu era fix opusulul: sa danseze langa tine, dar nu lipitzi, ci mai la 20 de cm, cat sa ai loc sa te desfasori pe ringul de dans.

Clar asta e marea mea invatzatura. Deci unless u speak up u migh get yourself a bad hair cut that u turlly hate, si ce sa vezi frizerul s-ar putea sa zica "acum plateste-ma pentru aceasta frumoasa freza care iti place atat de mult"

4 comments:

Teadora said...

Asta cu speak up mi-a adus destule neajunsuri, ca eu sunt la extrema cealalta fata de cum esti tu. Bai, dar ce greu e cu echilibrul asta...
Si mi se pare f funny ce important ti se pare tie ca ai zis: nu vreau, nu-mi convine, in timp ce eu eram pana acum vreo 2 zile extrem de mandra de mine ca am reusit sa-mi tin gura 2 saptamani consecutiv :))) Dar pana la urma...cel mai bine e...habar n-am cum e mai bine, asta-i adevarul :))))

Anonymous said...

1. Mai tii minte cand mi-ai adus flori in noiembrie anul trecut si am iesit in oras? Am facut asta pentru ca am aniversat 5 ani (neluind in calcul pauza de 8 luni). Sunt sigura ca sunt 5 ani cu totul, m-am uitat in agenda. :P
2. "Ma seci si ma enervezi. Nu iti convine, fa cum te taie pe tine capul si lasa-ma daca nu iti convine. Asta nu insemna ca nu te mai iubesc sau vreau sa te parasesc, ci doar in acest subiect ma enervezi."
- Asta nu ai zis pe gura. Sa inteleg ca asta ai gandit? OMG!!! Asta gandesti tu in timpul unei certi legata de mobila? Mmm... U freak! (in sensul bun desigur... :P)
3. Ma oftica faptul ca zici ca cea care a observat ca u grew some balls a fost M la cafele. Hellooo! Me?!
4. Invata sa te certi for fuck sake! Cum vrei sa facem sex de impacare daca tu nu te certi ca lumea???

Love, B.

Alexandru said...

Sunt sigura ca sunt 5 ani cu totul, m-am uitat in agenda. :P =))

Anonymous said...

5 ani...asa o fi si la mine ca nici eu nu stiu exact? sa clipesc putin sa-mi amintesc!;)
ca si tea spun ca e greu cu echilibrul de "speak-up"...cred ca e important sa spui ce vrei ca daca nu spui, aduni frustrari in tine insa conteaza muuult de tot modul in care o spui...io aicelea la modul de spus tre' sa mai invat k le spun ashea, din topor, tzaraneste, cu pumnu si botu' pus:D