19 January 2007

A doua sansa

Clar viata iti da mereu a doua sansa. Eu personal sunt omul care are aceasta a doua sansa. Nu prea imi iese nimic din prima. Dupa ce ma deprim si demoralizez mai incerc si a doua, a treia oara si pana la urma imi iese.

Teoria mea e ca a doua sansa vine de la sine. Tot ce trebuie sa faci este sa o sesizezi si sa nu stai ca meduza in apa si sa treaca sansa pe langa tine. Daca totusi o ratezi mai exista sanse. Toata treaba e ca a treia si a patra si a ...n oara trebuie sa iti faci tu cu manutzele si capul tau sansele astea. Pana la urma daca vrei ceva si mai si pui putzin osul la treaba (nu astepti sa iti pice din cer - mai si pica dar nu mereu) e imposibil sa nu iasa.

Dap, clar talerul cu optimism din balanta mea este mai greu zilele astea. Nu-i o problema se rezolva imediat (vine salariul si imi trece asta cu optimismul). Clar cea mai tare faza citita intr-un horoscop despre balante pe langa etenrele (si adevaratele :P) faze cu simtul estetic si obsesia pentru justitie si corectitudine si etc, este asta cu echilibrul
: Echilibrul balantelor este o stare temporara intre doua momente in care talerele balasneaza.

Gata, ma apuc sa caut o cafeanea/lounge pentru diseara.

2 comments:

Anonymous said...

Da, in 99% din cazuri ti se ofera o a doua sansa...trebuie doar sa ai ochi buni sa o vezi, este f. posibil sa nu fie exact ce crezi tu ca iti doresti dar totusi sa fie...si intr-un final sa-ti dai seama ca de fapt este mai buna aceasta "a doua sansa" decat ce ai fi vrut tu.
Sunt de-o incoerenta maxima azi, intelegi ce vreau sa zic?

Offf, asta cu zodiile "din doua parti" pe mine ma seaca rau de tot uneori! La mine e mai grava, am si una bucata geaman ascendent:)))
Talerele balanseaza, gemenii se ciondanesc...si pe mine ma doare capul!:D
Nu o fi, naiba, mai simplu la lei sau la scorpioni?

Anonymous said...

credeam ca numai mie mi se intampla asa! :)