29 January 2007

Lucruri pe care l-am constat in w-end.

Tot weekendul asta pe langa zugraveli si povesti de genul asta am tot stat sa filosofez (trebuia sa compensez intelectual cumva munca fizica necalificata pe care o prestam). Iata la ce concluzii am ajuns:

  1. I HATE MY FIRM. Imi plac oamenii, imi place ce fac (ma rog, ce ar trebui sa fac), imi place programul liber. Dar oricat de mult ar conta asta, nu imi place organizatia. E bolnava. E in deriva (sau ma rog, asa mi se pare mie). Nu mai e buna pentru mine, nu mi se (mai) potriveste si ma trage in spate. Asta ma da peste cap. Sunt la un pas (99,6% sigur) de a imi cauta un alt loc de munca.
  2. Imi place ca lucrez in internet, dar imi pare rau ca nu am facut ceva cu pasinea mea pentru design si arhitectura. Imi place mult si zic eu ca am ochi, daca adaugam la asta si putina pregatire teoretica, cred ca iesea ceva bun din asta.
  3. Ma gandesc serios la un mic business de amenjari apartamente .
  4. Daca nu te ocupi de viata sociala ea nu se ocupa singura de tine.
  5. Sexul e mai bun intr-un pat mai mare.
  6. Nu imi mai iau pantofi (sport, sau orice alt model) gri. Se murdaresc prea repede si se vede.
  7. Nu am mai pus picioarele in clapari si skiurile pe partie de pe 1Ian.2006 - cand m-am dat o singura data pe partia mica de la predeal, si asta numai ca sa pastrez traditia, pe care oricum anul asta am rupt-o.
    P - A - T - E - T - I - C
  8. Am facut ce am facut, si nu mi-am respectat planurile cu a manca mai sanatos si a imi plati ratele la timp.
  9. Imi cade parul in continuare. Credeam ca s-a oprit.
  10. Stiti teoria mea, cu parul lung in concediu (ce nahpa, nu mai pot sa zic vacantza, tre sa zic concediu. Ei bine nu. Eu o sa zic vacanta si la 56 de ani))? Pentru cei care nu o stiu o reiau: cu cat am parul mai lung in vacanta cu atat e distractia mai mare, cu cat am parul mai scurt in Bucuresti cu atat e distractia mai tare in club. Ei bine, m-am tuns .... deeeeci, w-endul asta o sa fie tare.
  11. Este primul w-end de nu mai stiu cand, in care nu am iesit duminica seara tarziu la cafele cu Tea. Scuze. Recuperam miercuri (propun eu), miercuri fiind prima zi in care incepem sa fim compatibili.
  12. Nu mi-am mai facut abdomenele de mult si se vede. Sau cel putzin eu vad.
  13. Masina ca si dintzii necesita intretzinere permanenta. Nu ai grija se strica.
  14. Am reusit sa ii explic racelii mele care m-a amenintat sambata ca nu am timp de ea. Am pacalit-o cu pastile si cu activitate intensiva.
  15. Oamenii depresivi sunt interesanti si neatractivi pentru ceilalti, cei binedispusi si cu energie pozitiva ii atrag si pe ceilalti. Valabil si pentru mine. Normal ca daca sunt morocanos lumea ma evita si ca daca sunt binedispus lumea socializeaza. (Asta o stiam de mult, dar m-am tot gandit la ea w-endul asta.)
  16. Poate ar fi cazul sa fiu mai putin acid. In ultima vreme cred ca am ajuns sa fiu cam prea acid cu ceilalti (pentru gustul meu) si nu e cazul plus ca nu ma prinde bine. Am dat-o dintr-o extrema in alta. Pe vremuri mi am ajuns la concluzia ca trebuie sa fiu un pic mai coltzuros. Doar ca am cam depasit "un pic-ul" asta.
  17. Sunt in urma cu produsul de bani. Mult de tot.

5 comments:

Anonymous said...

1. Hmmm...Ia gandeste-te la altii mai nenorociti ca tine (incearca putin si imagineaza-ti firma mea:D) si simte-te mult mai bine!
3. Si tu?:))) Pai hai sa ne deschidem ceva!
5. Ohhhhhh, yeeaaah! Tell 'me bout it!
Dar atunci cand ai pat mic (io), poti deveni inventiv!;)
8. Hmmm...crezi ca iti vei respecta vreodata planurile astea asa cum iti doresti?
10. Nu inteleg nimic!
11. a) Scoate-o pe Tea la cafenele si b) Recomanda-mi si mie o cafenea misto sa-mi scot prietenul la un date:D
15. True!
16. Sa fii un pic mai coltzuros? Vei ca e cu doua taisuri asta!
Nu coltzuros, nu este o solutie (cel putin cu cei apropiati), ci doar sa iti exprimi parerile cu mai multa siguranta...fara coltzurosenie!

Alexandru said...

Cafea -> Joi seara @ Tempo Cafe, Sax Music live (vezi ca a scris Tea un post pe tema asta) sau chiar si la Mandragora (sau cum s-o scrie) sus la mansarda.

16 oarecum adevarat

10 Adica cu cat am parul mai lung in vacanta cu atat distractia e mai mare. Cu cat e mai scurt cu atat distractia e mai mica.
In Bucuresti e invers. Cu cat parul mai scurt cu atat e distractia mai mare in club, cu cat parul e mai lung cu atat distractia e mai subtzire.

Anonymous said...

cine pula mea lasa toti analfabetii sa se exprime in scris ?

inapoi la scoala idiotule si mai pune mana
pe niste carti reale, apropos cartile din care poti invata ceva nu au poze si nu sunt semnate de Sandra Brown.

in locul tau as elibera spatiul de stocare al blogspot-ului si m-as duce dracului la oi. sa le sperii !

Alexandru said...

Oare de ce o fi persoana asta atat de frustrata la adresa mea?

Teadora said...

Un domn care in loc sa citesca niste carti citeste bloguri :)))
Si nu inteleg ce e rau in a citi Sandra Brown. De acolo de exemplu putem invata multe sinonime ale cuvatului "pula", cum ar fi: falus. Hmmm? Ce falusul meu ...spatiul de stocare de la blogger e limitat? :))))) Daca e limitat eu zic sa-l eliberezi mai Alex, mergem la crescut oi. Machedoni cunsoc eu, nu-i problema.