05 June 2007

Era sa imi cada fata

cand m-am dus la magazinul din colt sa cumpar niste salam de sibiu.

Ca sa mananc mai sanatos, am hotarat sa renunt, pe cat se poate, la mezeluri (marea mea slabiciune culinara) si sa mananc mai multe legume. Cand mor de pofta mananc si mezeluri ca nu am de gand sa fiu mai catolic decat papa. Aseara m-am dus sa cumpar niste salam de sibiu (asa e cel mai putin nociv dintre toate mezelurile, cica), rosii, masline, andive si ciuperci (+capsuni). Era sa raman paralizat. Numai salamul de sibiu a costat 15 lei (300g).

Pai cum nene sa fim sanatosi si voiosi si cu chef de viata? Cultura scumpa, distractia scumpa, educatia scumpa, turismul scump, sportul scump, mancare sanatoasa scumpa, totul e scump. Sau n-avem noi suficienti bani? (intrebare retorica).

1 comment:

Anonymous said...

Atata costa salamul asta. Dar de banii aia mai bine iti iei tu un pui si-l bagi la gratar.

Da, daca vrei calitate - scump.
Iar banii pe care-i avem noi....muahahahaha, hai ca ma umfla rasul!