02 November 2007

Well done Internetics, well done.

Desi a fost cel mai bine organizat (dupa mine) Internetics de pana acum, parca imi lipsesc huiduielile si aplauzele frenetice din datile trecute. :P:P Ele erau sarea si piperul. Eh, asta e ... trebuia odata si odata sa ne maturizam, nu? Dap stiu, am crescut si ne-am dezvoltat si ne-am obisnuit cu ideea de jurizare si acum am avut timp sa perfectionam sistemul de jurizare. Un singur lucru mi-a amintit de editiile anterioare, dar asta se aplica numai la mine: am stat sa numar pe masura ce se anuntau castigatorii, cate premii iau Webstyler si cate iau Greenpixel. Webstyler (iar) au avut treaba cu Basescu asa ca (iar) au luat “agentia anului” – probabil ca si la anu’ tot asa va fi pentru ca de acum inainte tot in electorale o sa o tinem.

Cu toate ca au fost cu siguranta mult mai multi participanti decat la editiile anterioare, totusi sunt putini cei care participa la eveniment fata de cat ar putea fi. Oricum e un pas inainte.

Am fost si la un seminar Internetics. Am fost la prezentarea studiului BRAT DI si nu pot spune ca m-a convins f mult: nici cei care au sustinut prezentarea (descoperisera minunile internetului si insistau sa ne expuna si noua cum functioneaza un sitem de masurare a audientei folosind ilustratii pentru incepatori) si nici cei care erau in audienta (c’mon… daca nu stii ce e un cookie si cum poti scapa de el…). Cu studiu mi s-a parut ca e o problema la partea calitativa (cantitativ stim ca scriptul e langa body asa ca yata sursa diferentelor). Vorbesc de stabilirea esantionului reprezentativ si ponderarea rezultatelor obtinute in urma studiului pentru ca o rata de raspuns la chestionar de 3% mi se pare cam mica (recunosc insa ca nu ma pricep la statistica).

Oricum, f frumos si sa ii dam cezarului ce e al lui: Internetics functioneaza de 7 ani. Well done Internetics, well done.

No comments: