27 November 2006

Internullo, Gitza si copii de 14 ani

De cateva weekenduri o tot lalai prin diverse cluburi dupa care ajung in Embryo. Weekend-ul asta mi s-a pus pata. Clar vreau sa ies in Embryo. Zis si facut doar ca era un eveniment special motiv pentru care muzica nu era cea pe care o cautam. Era o selectie de muzica din filme + proiectii care pe parcurs s-au transformat in ceva cu muzica din anii '60 '70. Ciudat. Nu pot sa spun ca mi-a placut deosebit de mult nici ca mi-a displacut. Noroc ca am descoperit un nou drink: Kiwi Collins (Absolut, Lime, Kiwi stors, si apa minerala).

Pe la 2 si ceva impreuna cu cei doi cu care am iesit am hotarat sa experimentam un pic de Gossip. Am ajuns acolo pe la 3.30 in speranta de a da de niste afterhours. Prea devreme.... Ce o fi fost in kpul nostru?

De cum am intrat () mi l-a aratat pe Internullo care era cocotzat la mixer. Foarte frumos zic eu. Poate o sa fie ceva de bine. Dupa ce am rezolvat si minunea cu garderoba (frate de ce iti faci club de 800-1000 de persoane si ai doar 452 de locuri la garderoba) am plecat inceput treaba. Maaaa rog.... am inceput e doar un mod de a spune. Ne-am postat langa bar in coltzul prin care traficul era cel mai mare. Dupa vreo 2-3 minute am constat ca e plin de pusti care mai de care mai funky imbracati (bad funky, not cool funky). Cred ca media de varsta era de undeva intre 17 si 22 de ani. Pe la un 4.30 rezonabil pe scenda de langa dj a urcat o pustoiaca de maxim 14 ani agitandu-se pe muzica de la LibertyParade.

Muzica lui mr. Internullo nu prea m-a impresionat (e adevarat ca nu sunt eu chiar cel mai fin cunoscator) dar oricum cand mi-a mixat un "Gitza te-astept diseara la portita" mi-a cazut fata.

Pe la 5.40 a intrat DJ Andi la afterhours. Fix cand incepea sa vina lumea de varsta noastra in club si sa mai plece din pustani noi am plecat acasa, asa ca nu am apucat sa aflu cum e cu la afterhours in Gossip.

Pe drum spre casa ma tot miram cum e posibil ca italianul sa puna "Gitza" si ma rog.. ii tot livram tot felul de epitete, care mai de care mai colorate. Totusi, am stat si m-am gandit: peste cativa ani cand pustii vor creste, ghici pe cine vor cumpara sau asculta? Pai pe cine, pe italianul care pe vremea cand ei erau pusti le punea muzica de la TV usor mixata. Si atunci cine se va umple de ca$$caval? Chiar el, Mr. Internullo.

Dap. Nu cred ca viata lui e chiar asa de grea, complicata sau neplacuta.

Respect.

15 comments:

Anonymous said...

Mi-ai facut pofta de Absolut! Tré' sa consum si eu Kiwi Collins!!!
Desi la cat de amanuntit descrii seara de vineri, bag de seama ca nu era prea alcoolizat!

Alexandru said...

Bai,

Asa e nu e foarte alcoolizat. Dar de la 6 bucati si plus un MaiTai incep sa ti se ridice coltzurile gurii spre urechi.

Anonymous said...

Alex,

Nu inteleg care e pointu tau... muzica mainstream adpatata pt club exista de 20 de ani si e normal sa fie asa. In club trebuie sa dansezi, la TV vezi muzici care iti plac, insa nu le poti dansa in versiunea originala.
Btw, Rosario e italian, insa e de vreo 10 ani in RO.

Alexandru said...

Nu cred ca aveam un point. Povesteam ceva.

Ref la Un italian la Bucuresti= nu m-as fi asteptat sa imi puna ghitza. Dupa cum spuneam, nu sunt like cunoscator, dar as fi crezut ca un dj experimentat o sa set trends si o sa puna si alta muzica nu Cleopatra Stratan "Ghitza".

Anonymous said...

Este un DJ experimentat (ma rog, pt nivelul lui), iar faptul ca a pus Ghitza nu demonstreaza contrariul. Si Paul Van Dyk pune remixuri dupa Maddona. Esti oricum rau, fiindca asta nu a fost singura piesa, comenteaza eventual tot setul nu o singura piesa. Chiar nu mi se pare ca a dat cu mucii in fasole, lumea s-a distrat, asta trebuie sa faca un DJ, sa faca lumea sa se simta bine.

Alexandru said...

Nick,


Eu nu am experienta necesara sa comentez asupra calitatii unui set al unui DJ. Dar pot sa spun ce impresie mi-a lasat. In general mi-a plact, ca de aia am dansat pana la 5. Altfel imi luam sarsanaua in spate si plecam. Nu mi-a placut ca am auzit-o pe Cleopatra Stratan. Exact asta era si pointul meu (ca acu' mi l-am amintit). A fost music for the masses. Poate ca altui public nu i-ar fi livrat "Ghitza" (poate, zic si eu, n-am idee). Dar pe mine faza cu Ghita m-a secat.

Si ma gandeam ca poate are si el o responsabilitate in educarea muzicala a gusturilor alora de il asculta si nu sunt inca formati in ceea ce priveste muzica.

Bref, nu imi place Ghitza la portitza si m-a suprins ca Rosario Internullo s-a gandit sa o includa intr-un set al lui. Simplu.

Anonymous said...

"educare muzica" wow ...ce pretentios suna. Pt mine educarea vine tocmai din diversitate, din deschidere catre orice gen muzical.

Alexandru said...

Ii propun lui R.I. sa includa si hitul "Mi-am luat mustar din Hala de la Obor" cantatat de Eusebiu de la Breaza. :)

Pentru diversitate, zic. :P

Anonymous said...

ar fi foarte tare!!
tu faci mishto, dar eu ma gandesc deja cum ar suna (desi nu cunosc piesa la care faci referire)

Alexandru said...

Este pe acelasi album cu:

1. Fericirea de arama - Dana de la Navodari
2. Te-am iubit pana m-am spart - Doru Tigae
3. Esti beleaua vietii mele - Daniel Bashtanul

Toate hituri care incanta publicul amator. Mai iesi si tu prin lume si ai sti despre ce vorbesc:D

Anonymous said...

da vad ca te pricepi... nu vrei sa facem schimb? iti dau un CD obosit(GU 008 CD1), si imi dai dastea cu beleaua vietii :D

Anonymous said...

Nu-mi place muzica mixata, mai ales daca sunt fan al melodiei originale. Rar s-a intamplat sa imi placa chiar si un cover mai mult decat melodia originala. Dar imi plac surprizele. De ex. cand am fost la Fat Boy Slim (mainly hated it) si a mixat Crazy - Gnarls Barkley. Faza e ca nu ma asteptam sa o aud "acolo", intr-un mediu "ostil" sau relativ neplacut mie.
Cred ca asa ar fi fost si daca as fi auzit Ghitza in club. M-as fi amuzat si as fi primit-o foarte bine. Nu m-ar fi agresat pentru ca mi-e simpatica si melodia si fetita, dar nu cat sa ascult in winampul meu. Plus ca ar fi fost surpriza de a auzi astfel de melodie MIXATA.

Anonymous said...

remix, exact, surprizele de genul asta imi plac si mie, chiar daca mel "surpriza" nu imi place separat. cred ca trebuie sa ai si ceva oo ca dj sa faci faze dastea (nu zic de RI, ci in general)

rosario internullo said...

buna,
de ubicei nu scriu pe bloguri dar asta ma sarit la ochi ,sunt rosario internullo si vreu sa spun ca cine are blog asta va minte de al drag de a scrie ceva si dimostres imediat
1 nu am pus nici o data ghita
2 nu am mixat nici o data cu dj andy
3 week end respectiv eram la tm si mures puteti controla pe www.sunrise.ro
de ci dupa asta 3 punte conclusia este usoara sau baiat minte si cred ca el ce mai probabil sau este asa de incult ca nu stie sa recunosca dj.Asa ca nu cred c este in masura sa detine un clubber s blog .
rosario internullo

Alexandru said...

tre bien mr. a.

cam neprofesionist lucrat, insa.