28 November 2006

Fiind baiet, masini baleam (...din RATB)

De o luna jumate am ramsa fara permis (slava domnului ca in 2 sapt. il iau inapoi) si am ajuns again la mersul cu mijloacele de transport in comun. No biggy, doar ca dureaza prea mult sa te plimbi dintr-un coltz in altul. Cred ca fiecare om in RATB sta si se gandeste la diverse dude cu care sa isi ocupe timpul liber. Ei bine eu stau si ma benoclez la mashini si ma gandesc daca mi-o doresc sau nu (unless e noapte si ma zgaiesc prin casele oamenilor sa vad ce si cum - am o mica pasiune pentru arhitectura/design/that short of shit). Acum am revenit la jocul de-a balitul la masinile altora, desi am si eu masina mea (nici mare, nici mica, nici frumoasa, nici urata, nici scumpa, nici ieftina, dar oricum masina mea... si NOUA - fusese noua acum doi ani).

Am trecut pe langa un Ford Granada si mi-am amintit ce mult mi-a placut mashina asta si cum baleam la ea. Acum nu imi mai place dar de la Ford mi-am amintit de toata lista si am s-o enumar:
  • Ford Granda - mare cat un vapor
  • Citroen XM
  • Fiat Tempra
  • BMW 320
  • Mertz 130 Coupe musai negru (inca imi mai place)
  • Mertz Cobra (si asta inca imi place)
  • Audi 80 Cabrio
  • Opel Calibra - frumoasa masina
  • WV Bora
  • Peugeot 406 Coupe (Pinin Farina - asa s-o scrie???) - dragostea mea eterna
  • Renault Espace
  • Volvo XC70
  • Mertz S
  • Renault Velsatis (atat prototipul cat si masina de serie)
  • Mert CL
  • Fiat Stilo Coupe
  • Renaul Megane 2 bicorp - musai cu sunroof
  • BMW Seria 6 cabrio (unul din cele mai frumoase cabrio-uri cu soft top)
  • Audi A3 SportBack (tot cu sun roof)
  • Mert CLS (si sedan si coupe - nu cred ca mi s-a intamplat vreodata sa nu stiu ce imi place berlina sau coupe-ul, dar ete...)
  • Volvo C70 (cea mai recenta dragoste)
    *

Ei bine, cand trec pe langa una din masinile astea ma incearca o strangere de inima. Daca e una din preferatele mele vechi imi pare rau ca arata rau sau ma bucur daca arata bine. Daca e una noua ma uit sa nu fie cumva prea impopotzonata cat sa iti ia ochii bling-bling-urile de la frumusetzea designului. Etc, etc. Le iubesc pe toate.

Sper sa treaca mai rpd astea doua saptamani pana ma urc inapoi la volan ca sa imi protejez corul sensibil la atatea emotzii pe strada.

Aaa.
Useless sa va spun ca preferatele mele sunt in aceasta lista doar pentru ca imi place designul fiecareia dintre ele, nu pentru ce e sub capota (n-am nici cea mai vaga idee).

*
Lista oarecum cronologica

9 comments:

Anonymous said...

Pentru Bucuresti iti sugerez un Smart sau un Mini One:D

Alexandru said...

Loke,

Era vorba de masini care imi plac dpdv design. Smart (fortwo - la care ma gandesc eu ca te referi) sau Mini One nu fac parte din masinile frumoase care ma fac sa intorc capul. Recunosc insa ca se parcheaza mai usor (gasesti locuri) decat un Renault Espace.

Anonymous said...

"unless e noapte si ma zgaiesc prin casele oamenilor sa vad ce si cum - am o mica pasiune pentru arhitectura" ma speriasem, credeam ca ai o mica pasiune pt voyeurism :D

Alexandru said...

Nick,

1.noroc ca ai comentat, ca altfel ma ingrijorasem ca te-au napadit muncile:D

2.ma uit sa vad scafe, spoturi, ziduri sparte, nu ma uit sa vad oamenii.

3.sunt mai mult exibitionist decat voyerist

Teadora said...

Nick, u r like very funny :))))
Fa-ti naibii blog sa povestesti aia cu carnetul de conducere. povestea respectiva ar trebui ne-a-pa-rat sa ramana pt posteritate

Anonymous said...

Nick Warren, cool comment =))

Alexandru said...

Nick(ushor),

Deci ... un blog ceva?
Parca vad ca ai un blog si il tzii ascuns de ceva vreme? Asa?

Anonymous said...

NU am blog, nici ascuns, nici vizibil, dar e posibil ca intr-un viitor, nu prea apropiat, sa imi fac unul :d

Anonymous said...

Nick, I am looking forward!:D