29 November 2006

Bai nene o frecati aiurea

Motivul pentru care mi-am facut blog incognito e ca sa pot zice fara perdea. Deci here it goes.

Am niste colegi care stau si o freaca toata ziua cand in mod normal ar trebui sa munceasca. Ei bine dupa ce au frecat-o juma' de an s-au gandit ca e cazul sa faca ceva ca sa nu ii f... seful lor. In mod normal colegii astia ar trebui sa imi faca mie munca mai usoara. Dar desigur asta ar insemna ca ar fi muncit ceva in ac. juma' de an de care vb. Colegii astia teoretic ar trebui sa fie un fel de sefi sau de coordonatori ai mei. Doar ca nu fac nimic, nu rezolva probleme, nu dau solutzii pertinente. Teoretic ar trebui sa fie un fel de ajutor pentru mine (si altii)

Dar nu. Ei au stat au frecat-o la rece si dupa care ce s-au gandit ei: sa facem schimbari in organigrama. Clar treaba nu merge bine nu pentru ca nu ati muncit voi ci pentru ca nu comunicam bine. 100% asta e. Nu suntem bine organizati.

NU BAI NENE. Nu munciti. Stati si o frecati la rece (si nu e asta problema ca si noi o frecam) va dati aere ca sunteti ocupati si nu va mai vedeti capul de munca, va angajati asistenti si asistente si apoi dati vina pe noi. U are LAME!!!! Sunteti niste aburitori cu un papagal mare. Aia sunteti. Plus nu va doar limba si buzele de la atata pupat prin locuri indecente.

Daaa, clar eu si cu ceilalti suntem de vina pentru ca nu sunteti voi capabili sa puneti o ordine. Noi nu comunicam cu voi. Pai daca va zicem ca sunteti incompeteti va spunem asta pentru ca ... surpiza ... asta credem despre voi.

Ma seaca maxim oamenii astia care nu recunosc ca nu sunt buni la ce fac sau ca au facut un kkt. Si cel mai mult ma seaca oamenii care in loc sa zica am facut un kkt zic: am vrut sa facem X dar nu am reusit, insa in schimb am gasit solutii ca sa dezvoltam Y si pe viitor sa nu se mai intample.

U ARE SO LAME!!!

3 comments:

Alexandru said...

Urmatoare pe lista e profa mea de latina care ma seca rau, da raaau de tot. O sa imi exprim intr-un alt post si frustrarile la adresa ei.

Anonymous said...

alexandru,
nu ii mai baga in seama ca ii incurajezi. uite asa au ajuns tzaranii din Medgidia sa se scrie despre ei pe blog

Anonymous said...

"Colegii astia teoretic ar trebui sa fie un fel de sefi sau de coordonatori ai mei."
Eu zic ca si practic sunt. Alexandru, care e treaba sefului adevarat? Pai sa stea si sa dea ordine angajatului, aia e!