29 May 2007

Nu va apucati de renovari

daca nu stiti in ce va bagati.
Eu am inceput de la schimbarea usii de la intrare. Hai sa punem una metalica. Hai. Si asa a inceput potopul: Hai sa schimbam si mobila de bucatarie. Hai. Hai sa punem si gresie si fainata in bucatarie. Hai. Hai sa punem si repartitoare de caldura. Hai. Hai sa punem si niste calorifere noi. Hai. Hai sa punem si termopan in bucatarie, daca tot o renovam complet. Hai. Hai sa punem si gresie pe hol. Hai sa punem si pe hol, normal ca doar o sa se vada nasol trecerea de pe hol in bucatarie. Hai sa facem ceva si cu baia, ca e veche antica si de demult. Hai. Hai sa schimbam si cada. Hai. Hai sa schimbam si chiuveta. Hai si chiuveta. Hai si cada si vasul de wc-ului. Hai. Normal ca schimbam si oglinda. Normal. Acum n-om lasa fix vasul de apa al wc-ului. Ce ti-e, normal ca il schimbam si pe el. Si faianta asta e mai batrana ca tine, trebuie musai sa o schimbam. O schimbam, clar o schimbam. Si punem normal si gresie. Normal.

Si uite asa am depasit cu 200% bugetul alocat, si tare mi-e ca o sa jungem la 300%. Si nu vreau sa va povestesc cum e cu materialele. De exemplu un calorifer = sa zicem in medie 120lei. Ca sa il si montezi mai pui tot atat (tevi, noi robineti "din aia buni, pe bila", manopera, fittinguri, caltzi si alte dureri de kp). Exemplele pot continua, dar deja banuiesc ca v-am pierdut pe la mijlocul paragrafului anterior. Nu-i nimic. Nu fac aici exercitii jurnalistice :P.
Oricum concluzia e simpla: ganditi-va bine in ce va bagati cand va apuca cheful de renovat prin casa. Rezultatul final merita (in cele mai multe cazuri), dar e greu.

Ca dovada va pun acum poze din baie azi am scos cam tot ce era prin baie (si am una singura).


Am scos faianta

Aici era si o chiuveta. Era. Acum numai e. Poate o sa mai fie. Alta.

Again. La ce mi-o fi trebuit. Fainata aia ce avea?

Moloz. Am avut 3 saci si nu mi-au mai ajuns. Acum tre' sa mai cumpar saci ca sa scap de moloz.











3 comments:

Anonymous said...

OMG cum arata!:))))
Mai bine strangi bani si iti faci casa boboc dintr-o data: renovat, schimbat mobila etc.
Ideea este sa stii ca faci asta, sa ai bani multi stransi sa nu te trezesti ca ti-ai depasit bugetul cu 300% ca e nasolel.

Karmina said...

OMG!!! :O:O

Alexandru said...

@ locke. De acord cu tine. Dar daca nu ai banii, atunci le faci pe rand, bucataria, baia si holul, apoi dormitoarele apoi sufrageria sau orice alta combinatie.