06 February 2007

M-au tratat chelnerii frumos in w-end

Si merita un post. E invers decat postul lui Tea.

Sambata am ajuns accidental in Q. M-a recunoscut tipa care ne serveste de obicei. Ce faceti mah? Nu ati mai fost de ceva vreme pe la noi. Cu cine esti? Cu X, Y, Z... Unde stati? Pai nu avem masa ca am venit neplanificat. Hai ca avem masa voastra libera. Va duc acolo. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU.

Duminica cu bunica-mea si niste prieteni ai ei la Byblos la restaurant, ziua micutei. Loc dragut, chelneri atenti. 1.M-a surpins ca a tzinut minte ca bunica-mea bea espresso decofeinizat si a doua oara m-a intrebat "Si pentru doamna decofeinizat, da?" 2.A intrebat dupa ce am comandat primele cafele daca dorim si apa. 3.La garderoba intai mi-au dat paltoanele femeilor, pe rand, pentru a-mi permite mie sa le ajut sa se imbrace nu mi le-a dat pe toate gramada (eticheta, ce sa ii faci, altfel murea bunica-mea de infarct). Dar pe spate am cazut atunci cand dupa ce am platit, am terminat cafelele si tocmai vroiam sa stingem tzigarile a venit sa ne anunte ca restaurantul doreste sa ne ofere un digestiv pentru meseni "din partea casei". Nu e mult, iar preturile localului si spaga oricum acopera valoarea degetului de digestiv, dar gestul iti lasa un gust placut in gura, atat la figurat cat si la propriu.

Recunosc insa ca de obicei chelnerii/ospatarii din .ro pe care ii intalnesc eu in marea lor majoritate sunt ingrozitor de neatenti (asta ca sa fiu dragutz).

Tea... scrie tu un post despre aventurile noastre duminicale si despre lectiile tale pentru baietii de la Galeron.

No comments: