09 February 2007

Jurnal de concediu # 2,3,4

Evident ca nu am putut sa stau 5 zile in concediu si am venit la birou in vineri dar oricum am avut 4 zile de relaxare si au fost destul de productive.

Ziua 2 - marti
  • nu prea imi amintesc ce am facut, in afara de faptul ca m-am culcat fff tarziu.

Ziua 3 - miercuri

  • Trezit la 15.00 - yeeey!!
  • Mailuri/internet/dude
  • Luat B de la birou si dus la Edgar's la intalnire cu A. Gasit loc de parcare chiar in fata. Clar noroc. Stau 10 minute vad care e duda si ma duc sa ma intalnesc cu S (sotul lui A).
  • Meeting la S la birou. Dragutzel plus ieftin 400 E pe Magheru, 2 camere, boierie/
  • Intors la Edgar's intre timp stabilim ca iesim cu Tea sa mancam. Unde sa mancam? La Mama ca e ieftin si avem chef de o ciorba
  • Ajuns in fata la Tea, sunat... Hai, cobori? Pai voi unde sunteti? La tine in fata, unde sa fim? Aaaa, da.... ce bine. Eu sunt la birou. Coool. Biine hai ca ne ducem la restaurant si te asteptam acolo.
  • Ajuns la restaurant, stat 2 minute dupa care ne-am tirat cand am constatat ca avem de asteptat vreo 45 de minute (nici macar la bar nu aveam locuri)
  • Am nimerit la Byblos, unde printr-un noroc am avut si masa, si am papat o pizza
  • Dus B acasa si apoi si pe mine la mine acasa

Ziua 4 - joi

  • Trezit la 12.00
  • Bagat niste mailuri, pus tzara la cale cu facut niste afaceri
  • Intalnit cu B si prietena ei la OK cafe pe la 6
  • Vizionat apartamentul de 3 camere pe care prietena l-a cumparat. Desi B imi spusese ca este jalnic, nu am putut sa ma abtzin din uimire cand am intrat (nici ea). Jalnic nu cred ca e cuvantul cel mai potrivit. Doar la stirile de la ora 17 mai vazusem asa ceva.
  • Venit acasa la B pentru a prezenta apartamentul renovat, discutii si barfe
  • Dus gravida acasa
  • HBO - Big love 2 episoade

1 comment:

Anonymous said...

Hai povesteste-ne si ce ai facut de Valentine's Day!