20 February 2007

John Digweed la Kristal - mi-a placut mult

Dap mi-a placut maxim. Pana si warmupul a fost f misto. Maxim de multzumesc lui A ca m-a lasat sa il tarasc dupa mine si ca a rezistat eroic. Vreau sa va povestesc trei lucruri care m-au impresionat in bine:

  1. Nu au fost kinderi si cocalari. Chiar daca din cand in cand mai dadeai de un kinder, numarul lor nu a fost semnificativ.
  2. Maxim de misto muzica lui Digweed. Mi s-a parut ca a simtzit foarte bine multzimea. Daca o lalaiam si nu se agita lumea imediat o scotea din amorteala. Super muzica, super lume.
  3. Dansatorii de pe cubul din mijloc. 3 perechi. Doua gagici care dansau impreuna si inca doua cupluri. Dansau prin rotatie. Cele doua nu m-au impresionat cu nimic, nu erau decat alte doua parasute care dansau intr-un club. Nimic nou sub soare (mai precis sub luna). Insaaaa, cele doua cupluri chiar au dansat misto. Mi-a placut maxim ca zambeau, faceau scheme, figuri etc si se vedea ca le facea placere sa danseze, nu se cocotzasera pe pe cubul ala ca sa isi scoata aia 150-200ron.

Nice. Money well spent.

2 comments:

Anonymous said...

Observ o tendinta de "bullets and numbering" lately:P

Alexandru said...

Da da... corect.
Sa imi vezi Sent Items-urile

Lol. Foarte tare observatia. Face parte din tendinta mea din ultima vreme de a face un pic de ordine.