05 February 2008

Vreau masina mare. I must be stupid.

Am o masina mica, are 3,80 in lungime. Este in service motiv pentru care meg cu masina prietenei mele. Diferenta e foarte mare, ai ei avand 4,45 in lungime. Imi este destul de greu in ceea ce priveste traficul si parcarea. Practic eu am ochiul format pentru o anumita dimensiune de loc de parcare, in care daca stau bine sa ma chinui imi bag masina asa cum parchezi fierul de calcat pe raft:P. Cu balena albastra cum ii zice "tiza" este imposibil sa gasesti un loc de parcare, ma claxoneaza vatmanii pt ca uit ca mai am inca ~1 metru de portbagaj in spate (eu n-am, am masina in doua volume) si ale din astea.

Acum vin si va intreb. Nu sunt eu putin cam prost, putin cam prost, nu foarte mult? (vb. cantecului). Vreau sa imi schimb masina. Un lucru bun, in sinea lui. Doar ca mi s-a pus pata pe o masina care masoara nici mai mult mai putin de 4,70 adica mai mult decat balena albastra, care oricum mi se pare prea mare pentru orasul aglomerat in care traim (nu ma plang, fac doar o constatare)?

Raspuns: BA DA!

Intrebare aditonala: Si.... in conditiile astea, nu mai bine iti iei o masina mai mica?

Raspuns la intrebarea aditionala: NUUUUU! Mie aia imi place si gata.

Foarte bine gandit, nu:P? (intrebare re-to-ri-ca)

No comments: