17 December 2007

I fucking hate Xmas!

De cand am crescut nu numai ca urasc sarbatorile astea dar ma si deprima maxim. Nu stiu cum se face dar de ani de zile trebuie sa alerg intre multele locatii in care este musai sa ajung. In magazine ma enervez: peste tot aglomeratie. Pe strada se circula ingrozitor, in cluburi nu mai e lume, de pe net au plecat vizitatorii.

Mai mult, in ultima vreme am un talent deosebit de a ma certa cu toti membrii familiei fix pe 24/25. Pe vremuri aveam o traditie destul de funny: imi chemam toti prietenii acasa pe 25 seara si faceam party. In timp am renuntat la aceasta traditie, nu stiu exact cum am ajuns sa nu mai fac asta, dar s-a intamplat. Anul asta o sa incerc sa fac un party in Kbaret la masa mea (o stiti voi).

La capitoul cadouri.... stau si mai bine. Nu vreau nimic. Chiar nu am o lista, nu exista nimic pe lista mea. Nu astept cu nici un fel de interes momentul cadourilor. Ar putea sa lipseasca cu totalitate si mi-ar fi fix paralel. Inainte aveam si eu o bucurie si speram ca Mosul o sa imi aduca.... X sau Y. Acum.... nimic, nu ma intereseaza. Parca ma bucur mai mult de Mos Nicolae decat de Mos Craciun.

Asa ca propun sa scoatem zilele de 24 si 25 decembrie din calendar.

4 comments:

Anonymous said...

Craciunul a ajuns sa insemne un rahat pe batz comercial si foarte aiurea. I hate this kind of Christmas too! Sorry...X-mas..ca Christ nu are ce cauta in formula asta.

Alexandru said...

Dap, corect asta cu Cristmas vs Xmas. Am schimbat titlul.

Anonymous said...

se-ntalnira depresel si depresica... sa vorbeasca de bucuria X-ciunului.
mai copii:
1. adio cadouri din partea mea pt. voi;
2. mai subtire cu starea asta in jurul meu ca sunt in forma si nu vreau s-ajung ca voi;
3. ce motive aveti voi sa nu va bucurati de orice perioada, X-mas sau nu? sanatosi suntem, de nimeni nu depandem (sefii platitori de salarii nu citesc aici :P), vacante facem... relax, afara e un soare... :))

Anonymous said...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.